Anorexia-ryktena har tagit fart igen: Miley har satt sin hälsa i seriös fara!

Spekulationerna kring Miley Cyrus hälsa tog drastiskt fart igen efter ett par nytagna bilder från veckan som gått där hon ser noterbart mycket magrare ut än tidigare. Den 19-åriga stjärnan har raserat i vikt de senaste månaderna och när hon för ett par dagar sedan visade upp sin skönjbart smala kropp i en grå, figurnära klänning - vilken avslöjade både utstickande skuldror och höftben - sattes ryktena igång på nytt. I april försvarade sig Miley på Twitter och satte stopp för de ihärdiga ryktena om att hon skulle lida av ätstörningar och skrev "Till alla som kallar mig anorektisk, jag har gluten och laktosallergi. Det handlar inte om vikt, det handlar om hälsa. Gluten är ändå skräp!"

Jag vet att Miley lever ett hälsosamt liv, men jag kan inte låta bli att undra om hon inte har tagit sin diet steget för långt? Hon besöker gymmet nästan dagligen och den strikta diet Miley följer, i kombination med den här frekventa träningen, kan vara en seriös hälsofara för henne.




Miley bar denna klänningen för några dagar sen, som visar hennes - enligt vissa - alltför magra kropp.

Anorexia-ryktena har tagit fart igen: Miley har satt sin hälsa i seriös fara!



Tycker ni att Miley för smal nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0